Gönderen Konu: Geçmiş Zaman Olur ki;(Sadakatte Gülümseten Anılar)  (Okunma sayısı 29029 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı duha

  • Moderatör
  • popüler yazar
  • *****
  • İleti: 5143
  • ѕησωƒℓαкє
ERkekler de Ağlar
« Yanıtla #30 : 01 Temmuz 2007, 07:43:56 »

ERkekler de Ağlar :)

..

Alıntı yapılan: "EFSuN"
Görmüştüm bunu daha önce ve gülmüştüm de.. Ama takdir etmek lazım iyi rol yapıyor adam..:P




Alıntı yapılan: "Esmaulhusna"
:D  :D Efsun hayretsin yani :x
sayende gülsem mi ağlasam mi diye düşünmeye başladım.



Alıntı yapılan: "EFSuN"
Doğru birşey değil yaptığı.. Ama hakikaten iyi rol yapmış yani.. Gerçek gibi..  :)




Alıntı yapılan: "Esmaulhusna"
Ama burada şunuda görmüyor değiliz yani :D  erkeklerde ağlayabiliyormuş 8)  8)




Alıntı yapılan: "EFSuN"
Erkeklerde ağlayabiliyormuş.. Kamerayı görünce.. :))




Alıntı yapılan: "EL-ENSAR"
Alıntı yapılan: "EFSuN"
Erkeklerde ağlayabiliyormuş.. Kamerayı görünce.. :))


Erkek lerı sız tas kalplı sanıyor sunuz ama erkek ler kadınlardan daha cok  aglar sız goremez sınız o baska  erkekler hep ıcın den aglar   bırde gızlı aglamak var tabıkı   kendını bır  yerekapatır aglar ıcını doker ondan sonra da cıkarkarsınıza  hıc anlamzsınız bayanlar   :oops:  :oops:



Alıntı yapılan: "tiryandafilam"
Alıntı yapılan: "EL-ENSAR"
Alıntı yapılan: "EFSuN"
Erkeklerde ağlayabiliyormuş.. Kamerayı görünce.. :))


Erkek lerı sız tas kalplı sanıyor sunuz ama erkek ler kadınlardan daha cok  aglar sız goremez sınız o baska  erkekler hep ıcın den aglar   bırde gızlı aglamak var tabıkı   kendını bır  yerekapatır aglar ıcını doker ondan sonra da cıkarkarsınıza  hıc anlamzsınız bayanlar   :oops:  :oops:


evet bayanlara has olmuş bir çok özelliğin erkeklerde daha fazla olduğu ve  aslında onlara has olduğu kesin "adın çıkacağına canın çıksın" demişler bayanlarınkide öyle bişey :D bayanlar anlayamaz diye birşey yok akıllı bir bayanın ya işine gelmez ya da sezdirmez erkekde bunu farkedemez işte..... :wink:




Alıntı yapılan: "Esmaulhusna"
Alıntı yapılan: "EL-ENSAR"
Alıntı yapılan: "EFSuN"
Erkeklerde ağlayabiliyormuş.. Kamerayı görünce.. :))


Erkek lerı sız tas kalplı sanıyor sunuz ama erkek ler kadınlardan daha cok  aglar sız goremez sınız o baska  erkekler hep ıcın den aglar   bırde gızlı aglamak var tabıkı   kendını bır  yerekapatır aglar ıcını doker ondan sonra da cıkarkarsınıza  hıc anlamzsınız bayanlar   :oops:  :oops:


zaten bilim adamlarının dediğine göre erkekler hep içlerine attıkları için sıkıntılarını o yüzden bayanlara göre daha çabuk diğer aleme göç ediyorlarmış :cry:  :cry:

söz Hayâtî'dir; İnanç taşıyoruz.....

[/center]

Çevrimdışı duha

  • Moderatör
  • popüler yazar
  • *****
  • İleti: 5143
  • ѕησωƒℓαкє
Nick yorumu oyunumuzda ne anılar yaşanmadı ki :)
« Yanıtla #31 : 01 Temmuz 2007, 07:58:31 »
Nick yorumu oyunumuzda ne anılar yaşanmadı ki :)



Alıntı yapılan: "yusufum"
duha insana sen yemin ettirirsin :D



Alıntı yapılan: "GEZGİN"
sıyırtık...
aklıma direk ben geliyorum ne hikmetse :roll:  :D



Alıntı yapılan: "duha"
GEZGİN; aklıma sürekli gezen bir insan geliyor  :P



Alıntı yapılan: "GEZGİN"
duha...
ilk olarak okuduğumda nickini dua olarak okumuştum...aceleden tabii
ve aklıma direk dua etmek gelmişti...  :D
ilk aklıma gelen bu idi ne yapayım  :P




Alıntı yapılan: "ASUDE"
valla armonyqa senin nikin bana direk bir parfüm çeşidini çağrıştırıyor....



Alıntı yapılan: "fatihan"
kardeş valla princes hoş geliyorda crazy gitmiyor yanına.

ama aklıma direk saray filan geliyor..



duha yani bizim için söylenen:)


Alıntı yapılan: "hanci"

bu kadar ciddi konularin yazisilip tartisildigi ortamimizda stres atmak icin arada bir ugranilmasi gereken kösenin mimari..



teşekkür ederiz:)



Alıntı yapılan: "yusufum"
Alıntı yapılan: "hanci"

bu kadar ciddi konularin yazisilip tartisildigi ortamimizda stres atmak icin arada bir ugranilmasi gereken kösenin mimari..

 :D
ARADA BİR Mİ? :?:



Araları sık tuttuk sanırım

 :lol:  :D  :D



Alıntı yapılan: "GEZGİN"
crazy princes...nickin bana hiç normal arkadaşımın olmadığını hatırlatıyor...
hepsi crazy :wink:  :P




Alıntı yapılan: "EFSuN"
GEZGİN kardeşimin nicki bana Evliya Çelebi'yi hatırlatıyor.. :)



Alıntı yapılan: "ASUDE"
belki çok komik ama napim frgg72 bana kurbağayı çağrıştırıyor... :D  :D

kurbağa ingilizcede frog kelimesine tekabül ediyor... aldığım eğitim neticesindede ingilizce düşünüyorum sanırım.. :twisted:




Alıntı yapılan: "racül"
crazy princess: elindeki spray boyayla duvarlari karalarken arada kendine de bulastirmis graffitici princess...

yan karede de Sarayin kapisinda kralice elinde altin oklavayla, princessin  dönüsünü bekliyor..



Alıntı yapılan: "isra"
racül:   pamfilya kardeşi birkaç defa bayan sandıkları için sonunda dayanamayıp nickini racül olarak değiştirmesi  aklıma gelir :oops:



Alıntı yapılan: "racül"
:D


Isra: Mirac




Alıntı yapılan: "Miftahulkuluub"
Pamfilya evet, bayan ismi gibi akla geliyor ilk başta.Armonya da ezhanda ondan geri kalan bir tevehhümde değil aslında.İsra zaten klasik.
Birde şu var.İsray görmesem bile avatarını görünce aklıma isra geliyor.Pamfilyada da vardı aynı yanılgı.Yeni avatarına alışacağız diye ne çektik.




Alıntı yapılan: "armonya"
Alıntı

Armonya da ezhanda ondan geri kalan bir tevehhümde değil aslında

bişey anlamadım:)




Alıntı yapılan: "Miftahulkuluub"
Pamfilya evet, bayan ismi gibi akla geliyor ilk başta.

Armonyada zihinlerde aynen pamfilya gibi bayan nicki akla geliyor. demek istedim :)
söz Hayâtî'dir; İnanç taşıyoruz.....

[/center]

Çevrimdışı duha

  • Moderatör
  • popüler yazar
  • *****
  • İleti: 5143
  • ѕησωƒℓαкє
Arada hatlar karışır:)))
« Yanıtla #32 : 01 Temmuz 2007, 08:07:11 »
Arada hatlar karışır ve oyunda olmayanların ismi de dahil olur,işin tebessüm ettiren yönü yorumdaki gibi söylenen nickin oyunda olmaması :)  :)

Alıntı yapılan: "telecafe"
Hani su adi olupta kendisi olmiyan kus varya ? aklima ooo geliyor sizin isminizi okuyuunca.Aynen kaf dagi  misali.

AAAAAAAyyyyy anka ya söylemistim lakin yanlis oldu herhalde.  neyseeeeee aksam aksam is yorgunluguna sayin canim..




Alıntı yapılan: "isra"
telecafe nickinizi gördüğümde aklıma telefirik geliyor :gul:



Alıntı yapılan: "racül"
internetcafe'nin handy satan versiyonu olsa gerek telecafè. Telecafe abimizin ayni zamanda ekmek teknesinin de markasi oluyor bildigim kadariyla..

Bu reklama 100 SMS bedava olmasi lazim dii mi yani??? :lol:





Alıntı yapılan: "sürur"
Alıntı yapılan: "telecafe"
Hani su adi olupta kendisi olmiyan kus varya ? aklima ooo geliyor sizin isminizi okuyuunca.Aynen kaf dagi  misali.

AAAAAAAyyyyy anka ya söylemistim lakin yanlis oldu herhalde.  neyseeeeee aksam aksam is yorgunluguna sayin canim..



 :roll:  :roll: pek anlamadım ama............. :roll:  :roll:



Alıntı yapılan: "racül"
Telecafeci abi bir taraftan is yorgunlugu ile sekerleyip bir taraftan da son bir gayretle dik durmaya calisarak interneti de bir kolacan edeyim diyor aksamlari anlasilan..

Yakaza halinde de seretan kelimesini zümrüdü anka ile karistirmis galiba.. Karistirdigini ifade etmis, acaba silsem mi derken de klavyenin üstünde uyuya kalmis olmali.. Yengem de: "Eski koltuklarin atim gününde, eski haliya sarip su bilgisayari da devreden cikaracagim ya hayirlisi" diyip bir taraftan da klavye üstünde uyuyakalmis abimizin üstüne battaniye atiyor su dakikalarda...

DSL'lin faydalari...




Alıntı yapılan: "telecafe"

Maaheze yukarida ki yazinizda da isin icine hanimi falan karistirmissiniz.

Lütfen biraz dikkat   yoksa cikisimizi verirler valla.

Bizim sizin gibi anamiz babamiz yok buralarda  sonra.

sonra mi? köprü altlarini mesken tutariz yoksa.



Alıntı yapılan: "racül"
Belli yastan sonra bir hanim icin beyinin nefes alip veriyor olmasi bile artik bir cazibe sebebiymis.. :lol:

Merak etmeyin abi, bu yastan sonra yurtdisi olmazsiniz :D






Alıntı yapılan: "ABDULLAH LFC"
salur bana tahin markasını hatırlattı
...

seretan22 de Sheraton(şerıtın) hoteli anımsattı
böylece 22 yıldızlı bir sheraton otelimiz oldu...hayırlı olsun :oops:




Alıntı yapılan: "fatihan"
önce sure ayet geliyor akla.
Mizah köşesi ile de özdeşleştiriyorum.Mizah=duha gibi birşey.
Renkli resimler, avatarlar filan.Muziplikler filan.




Alıntı yapılan: "duha"
Alıntı yapılan: "fatihan"
önce sure ayet geliyor akla.
Mizah köşesi ile de özdeşleştiriyorum.Mizah=duha gibi birşey.
Renkli resimler, avatarlar filan.Muziplikler filan.


çok hoş bir düşünce saol :)

fatihan diyince aklıma ilk önce fetih eliyor istanbulun fethi,kişilik olarak ise ağır tatlımı tatlı oyun sever bir abimiz :)



Alıntı yapılan: "fatihan"
Alıntı

fatihan diyince aklıma ilk önce fetih eliyor istanbulun fethi,kişilik olarak ise ağır tatlımı tatlı oyun sever bir abimiz


biz teşekkür ederiz.Mübalağa yapmışsınız kardeşim.
Sayende oyun sever olduk.Ama bu beni gün içerisinde bir durumdan kurtarıyor(kendime özel bir neden) bu nedenle teşekkür ediyorum




Alıntı yapılan: "fatihan"
Alıntı

fatihan diyince aklıma ilk önce fetih eliyor istanbulun fethi,kişilik olarak ise ağır tatlımı tatlı oyun sever bir abimiz


biz teşekkür ederiz.Mübalağa yapmışsınız kardeşim.
Sayende oyun sever olduk.Ama bu beni gün içerisinde bir durumdan kurtarıyor(kendime özel bir neden) bu nedenle teşekkür ediyorum


eğer öyle bir şeye neden oluyorsam ne mutlu bana abicim :)

---
mütevazı abimiz :oops:  :)
söz Hayâtî'dir; İnanç taşıyoruz.....

[/center]

Çevrimdışı duha

  • Moderatör
  • popüler yazar
  • *****
  • İleti: 5143
  • ѕησωƒℓαкє
Geçmiş Zaman Olur ki;(Sadakatte Gülümseten Anılar)
« Yanıtla #33 : 01 Temmuz 2007, 08:08:28 »
bugun uzun mesai yaptık,2.sayfadan itibaren okumaya başlayabilirsiniz..yeni eklemelere 2.sayfanın yarısından başladım çünkü :),surçi ekleme ettiysek,affola :P  :P  :oops:
söz Hayâtî'dir; İnanç taşıyoruz.....

[/center]

Çevrimdışı uhra

  • aktif okur
  • **
  • İleti: 187
Geçmiş Zaman Olur ki;(Sadakatte Gülümseten Anılar)
« Yanıtla #34 : 01 Temmuz 2007, 11:28:33 »
duha kardeş harika  :)
ellerine sağlık.

Çevrimdışı Fatihan

  • Administrator
  • popüler yazar
  • *****
  • İleti: 6992
  • Milimi milimine Ehli sünnet...
Geçmiş Zaman Olur ki;(Sadakatte Gülümseten Anılar)
« Yanıtla #35 : 01 Temmuz 2007, 16:43:12 »
Yahu Duha kardeş bizim cevabı da ekleseydin bari.Gören yazılanları kabul etmiş sanacak :oops:

Çevrimdışı duha

  • Moderatör
  • popüler yazar
  • *****
  • İleti: 5143
  • ѕησωƒℓαкє
Geçmiş Zaman Olur ki;(Sadakatte Gülümseten Anılar)
« Yanıtla #36 : 01 Temmuz 2007, 18:20:58 »
teşekkür ederim uhra kardeşim :)

Fatihan abi istediğin eklemeyi yaptım :)  :P
söz Hayâtî'dir; İnanç taşıyoruz.....

[/center]

Çevrimdışı Fatihan

  • Administrator
  • popüler yazar
  • *****
  • İleti: 6992
  • Milimi milimine Ehli sünnet...
Geçmiş Zaman Olur ki;(Sadakatte Gülümseten Anılar)
« Yanıtla #37 : 01 Temmuz 2007, 18:24:43 »
Alıntı

Fatihan abi istediğin eklemeyi yaptım  



Sağol kardeşim, ellerine sağlık....

Bakalım daha hangi anılar gülümsetecek bizi :oops:

Çevrimdışı İsra

  • Moderatör
  • popüler yazar
  • *****
  • İleti: 7476
Geçmiş Zaman Olur ki;(Sadakatte Gülümseten Anılar)
« Yanıtla #38 : 02 Temmuz 2007, 00:25:11 »
güzel paylaşımarın için teşekkürler duha

Çevrimdışı Ahi

  • aktif yazar
  • *****
  • İleti: 923
  • Bugün Allah (c.c) için ne yaptın?
Geçmiş Zaman Olur ki;(Sadakatte Gülümseten Anılar)
« Yanıtla #39 : 02 Temmuz 2007, 13:38:48 »
Alıntı yapılan: "isra"
güzel paylaşımarın için teşekkürler duha
Herhangi bir insan vaktini nasıl geçireceğini, üstün bir insan ise vaktini nasıl tasarruf edeceğini düşünür. – Schopenhaver

Çevrimdışı Fatihan

  • Administrator
  • popüler yazar
  • *****
  • İleti: 6992
  • Milimi milimine Ehli sünnet...
Geçmiş Zaman Olur ki;(Sadakatte Gülümseten Anılar)
« Yanıtla #40 : 13 Ağustos 2007, 14:52:08 »
Bunun devamını bekliyoruz duha...

Çevrimdışı duha

  • Moderatör
  • popüler yazar
  • *****
  • İleti: 5143
  • ѕησωƒℓαкє
Ynt: Geçmiş Zaman Olur ki;(Sadakatte Gülümseten Anılar)
« Yanıtla #41 : 19 Ekim 2007, 07:32:34 »
http://www.sadakat.net/forum/index.php?topic=6158.0

Gündemdeki Sorumuz Geçmişte de Sorulmuştu

 :sas  :isr &) a35))

ARKADAŞLAR RACÜL E AÇIK VERMEYEİN LAFI YAPIŞTIRIYOR  :)  :D  :)

YAZILAR İÇİN TEŞEKKÜR EDERİZ...



Ricayderim..

Ben sadece hangi taraftan bakarsak daha güzel görürüz bu yaziyi diye o konuda yardimci olmaya calistim..


DEDİĞİM GİBİ LAF HIZLA GELDİ
TAMAM TAMAM HEP SEN Mİ LATİFE YAPACAKSIN BİRAZ DA BİZ YAPALIM :D  :)  :D
BİRDE RACÜL ANLAYAMADIĞIM SEN FORMDA ONLİNE DEĞİLSİN FAKAT ANINDA CEVAP GELİYOR




Alıntı yapılan: vedat1980
DEDİĞİM GİBİ LAF HIZLA GELDİ
TAMAM TAMAM HEP SEN Mİ LATİFE YAPACAKSIN BİRAZ DA BİZ YAPALIM :D  :)  :D
BİRDE RACÜL ANLAYAMADIĞIM SEN FORMDA ONLİNE DEĞİLSİN FAKAT ANINDA CEVAP GELİYOR

Profilinde sende online olduğunu gizleyebilirsin.



TEŞEKKÜRLER AHİ

ÇOK YARDIMCI OLDUN :P



Yardımcı olabildiysek ne mutlu bize. :P



Zaten kendinizi niye gizliyorsunuz.sizi taniyanmi var.


Alıntı yapılan: Muallim_3
Zaten kendinizi niye gizliyorsunuz.sizi taniyanmi var.

 Güzel bir soru sormuşsunuz muallim_3 bende hep kendime sorardım üyler kendilerini neden gizliyor?



söz Hayâtî'dir; İnanç taşıyoruz.....

[/center]

Çevrimdışı racül

  • Moderatör
  • aktif yazar
  • *****
  • İleti: 1265
Ynt: Geçmiş Zaman Olur ki;(Sadakatte Gülümseten Anılar)
« Yanıtla #42 : 20 Ekim 2007, 02:55:11 »
Bazen yazilan seyleri hic alakasi olmayan bir yerde degerlendirerek espriyi kendin olusturuyorsun. Ben buradan habersizdim. Gercekten cok enteresan tatli seyler cikarmissin. Ya, bir zamanlar bunlari yazmisiz diyor insan gerideki üc sayfayi okuyunca..

Foruma yazilanlar su üstüne yazi yazmak gibi diye düsünüyordum ya, forumun hafizasinin varligini kesf etmis oldum..

Es ist keine Schande hinzufallen, aber es ist eine Schande einfach liegen zu bleiben.
                                                Theodor Heuss
                             ehemaliger Bundespräsident

Çevrimdışı Asfa

  • aktif yazar
  • *****
  • İleti: 1318
  • Yoℓα giя£η ∂aяa ∂üşмez...
Ynt: Geçmiş Zaman Olur ki;(Sadakatte Gülümseten Anılar)
« Yanıtla #43 : 01 Mart 2008, 11:12:45 »
çok güzel tebessüm etmemek elde değil
İlimsiz ibadetin tadı olmaz!...

Çevrimdışı duha

  • Moderatör
  • popüler yazar
  • *****
  • İleti: 5143
  • ѕησωƒℓαкє
Ynt: Geçmiş Zaman Olur ki;(Sadakatte Gülümseten Anılar)
« Yanıtla #44 : 03 Mart 2008, 21:33:56 »
Kimler Geldi Kimler Geçti...

    
"bir üstteki kullanıcının nick yorum.... " oyunumuzda ne anılar yaşanmadı ki...


ABDULLAH LFC

Abdullah ağbimin ismi.
LFC ''de "Lefeci" isminde bir köy var diyarın birinde.
Sanki az sonra sevdiğim bir yere varacakmışım, sevdiğim insanları görecekmişim gibi geliyor:)


himmet.. dini hizmetlerde muvaffakıyetin başlıca sebebi..


Ser = Bas / Kafa
etan = atan

Kafadan atan olmasin.

Benim nickimin ne anlama geldigini RACÜL söylemesin.


Alıntı yapılan: Salur
Ser = Bas / Kafa
etan = atan

Kafadan atan olmasin.

Benim nickimin ne anlama geldigini RACÜL söylemesin.


 :)
salur yanlış anlama ama görünce aklıma salamur geliyo.. :oops:


salur bana tahin markasını hatırlattı
...

seretan22 de Sheraton(şerıtın) hoteli anımsattı
böylece 22 yıldızlı bir sheraton otelimiz oldu...hayırlı olsun :oops:


Alıntı yapılan: ABDULLAH LFC
salur bana tahin markasını hatırlattı
...

seretan22 de Sheraton(şerıtın) hoteli anımsattı
böylece 22 yıldızlı bir sheraton otelimiz oldu...hayırlı olsun :oops:

ASUDE nickli kardeşimizin eski nicki crazy_prences e gelen yorum :)


crazy nin manasi yanlis deli veya delirmis herhalde :D
O yüzden crazy_prences bana cildirmis bir Prensesi hatilatiyor. :D

  :)  :)   :)

duha

araba ve traktörle yeni tanistiklari dönemde köylülerin inerken bildikleri tüm dualari okuduklarini ifsa eden dua yokusu diye bilinen bir yer aklima geldi..
Elmalida...


araba ve traktörle yeni tanistiklari dönemde köylülerin inerken bildikleri tüm dualari okuduklarini ifsa eden dua yokusu diye bilinen bir yer aklima geldi..
Elmalida...

değişik ve hoşmuş :)

racül diyince tabikide direk aklıma arapça anlamı erkek geliyor hatta arapça derslerinde hoca her racülle cümle kurduğundada aklıma siz geliyorsunuz hocam :D





söz Hayâtî'dir; İnanç taşıyoruz.....

[/center]