Gönderen Konu: Microsoft Ofis ile Belgelere Parola Vermek  (Okunma sayısı 3978 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Ay Işığı

  • aktif yazar
  • *****
  • İleti: 1166
Microsoft Ofis ile Belgelere Parola Vermek
« : 17 Nisan 2009, 21:37:33 »

Microsoft ofis ile kullanmakta olduğumuz belgelere parola verebilir böylece bizim dışımızdaki kullanıcıların bu belgelerin içeriklerini görmelerini veya içerisinde değişiklik yapmalarını engelleyebilirsiniz.

Bunun için ilk önce boş bir ofis dökümanı oluşturuyoruz sonrasında Dosya menüsünden farklı kaydet komutunu veriyoruz.



Sonrasında karşımıza dosyanın kayıt etme bölümü gelir burda farklı kaydet penceresinde sağ tarafta Araçlar kısmından genel seçenekler tıklanır.



ve dosyanın okunması için açma parolası ve dosya üzerinde değişiklik yapma parolası verilir. Eger istenirse dosyanın salt okunur olarak açılması önerilebilir.



Dosyayı açmak için parola ve değiştirme parolası tekrar girilir ve dosya kaydedilir.



Artık belgeyi açmaya çalıştığımızda ofis dökümanı size parola sormaktadır.





tarikgurses.net