Gönderen Konu: Peygamberimizin Hadîslerine Saldırı | Müslümanlar Kurtulabilir mi?  (Okunma sayısı 2562 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Mücteba

  • Moderatör
  • popüler yazar
  • *****
  • İleti: 9214
  • "En büyük keramet, istikâmet üzere olmaktır..."

Peygamberimizin Hadîslerine Saldırı

BİR gazetede Resulullah Efendimizin (Salat ve selam olsun ona) bazı konulardaki sahih hadîslerine saldıran yazıyı nefretle okudum.

Resulullah Efendimiz Muhbir-i Sâdık’tır, ne söylemişse, hangi haberi vermişse kesinlikle doğrudur. Modern medeniyet ile Resulullahın sözleri, emirleri, yasakları, öğütleri arasında uyuşmazlıklar varsa, doğru olan Allah Resulünün dedikleridir.

Son yıllarda bazı reformcu, değişimci, yenilikçi, Mason Afganîci, Fazlurrahmancı, mezhepsiz, BOP’çu, light ve ılımlı İslamcı, Kemalist ilahiyatçılar, sahih hadîsleri ayıklama hareketi başlatmışlar; Batı medeniyetinin ve AB’nin normlarına uymayan sahih hadîsleri yok saymışlardır. Böyle bir zihniyet küfürdür.

Efendimizin sahih hadîslerine açıkça ve meydan okurcasına saldıran gazete, yasal sınırlar içinde protesto edilmelidir.

Müslümanlar mukaddesatlarına sahip çıkmazlarsa birtakım âfetler, tokatlar ve silleler geleceğinden korkulmalıdır.

İslam içkiyi yasak etmiştir ve içki içtikleri sabit olan kimseler için birtakım cezalar öngörmüştür. Bunlar doğrudur, haktır.

İslam zinayı suç kabul etmiş ve zina ettikleri isbat edilmiş kimselere cezalar vermiştir. Bu cezalar da doğrudur, haktır.

Bazı medeniyeti şu anda zinayı suç kabul etmiyormuş… Bu onların ayıbıdır, biz onların bu ayıbını benimsemekle yükümlü değiliz.

İçki içmek, zina etmek suç değildir, haram değildir diyen bir Müslüman dinden çıkar.

Resulullah Efendimizin sahih hadîslerini inkar eden, tahkir eden, tezyif eden bir kimse dinden çıkar.

Ehl-i Sünnetin sahih kabul ettiği, Kütüb-i Sittede ve diğer ana kaynaklarda yer alan hadîsleri inkar eden, ayıklayan kimseler münafıktır.

Efendimizden bize ulaşan sahih rivayetler, haberler, hadîsler içinde bir tek yanlış ve hatâ yoktur.

Batı medeniyeti, son hali ve şekliyle, Allaha isyan etmiş tâğutî bir medeniyettir. Bu medeniyetin İslam dinine, İslam Şeriatine, İslam hukukuna aykırı tarafları batıldır.

Efendimizin hadîslerine saldıran dinsiz gazeteyi ve ilahiyatçı kılıklı ayıklayıcı münkirleri ve münafıkları bu sütunlarda kınıyorum, bu suretle emr-i maruf ve nehy-i münker vazifemi bir nebzecik de olsa yerine getirmeye çalışıyorum. Asıl sorumluluk, imkan ve ilim sahiplerine aittir.

Gerçek İslam alimi olanlar böyle saldırılar karşısında susmazlar.

İslamı, Kur’anı, Şeriatı, Resulullahı, onun sahih hadîslerini ve Sünnetini, İslam ahlakının ölçülerini; doğrudan doğruya veya dolaylı olarak savunmak ve korumak hepimizin vazifesidir. Bu konuda seçim ve tercih hakkımız yoktur.

Kocaeli Müftülüğünü tebrik ediyor ve destekliyorum. Levm edenlerin levminden korkmasınlar. Resulullah Efendimizin ruhaniyeti üzerimize sâyeban olsun.

•(İkinci yazı)

Müslümanlar Kurtulabilir mi?


ÇOK önemli, çok hayatî soru şudur: Türkiye Müslümanlarının necat ve felah bulmaları, kurtulmaları mümkün müdür?


CEVAP: Allahtan ümit kesilmez, elbette mümkündür. Lakin lakin lakin… Kurtulmanın, Allahın yardımına nail olmanın birtakım şartları, sebepleri, vesileleri vardır. Onların yerine getirilmesi gerekir. Bunlar nelerdir?

Birincisi: Bu şartlar, sebepler, vesileler öğrenilecek, bilinecek ve yerine getirilecektir.

İkincisi: Müslümanların birleşmeden, ittihad oluşturmadan, tek bir Ümmet haline gelmeden dünyevî açıdan kurtulamayacakları; ittihadın izzet, tefrikanın ve bölünmüşlüğün zillet olduğu kesin şekilde öğretilecek, bilinecektir.

Üçüncüsü: İttihad lafla, edebiyatla olmaz. Müslümanlar arası birliği, ittihadı, vifakı gerçekleştirmek için neler yapılması gerekiyorsa onlar yapılmalıdır. Yapılmazsa birlik olmaz, kurtuluş olmaz.

Dördüncüsü: 1924’ten bu yana İslam dünyasının bir Halifesi yoktur. Hilafet ilga edilmiştir. Sonuncu Halife, Abdülmecid bin Abdülaziz Han hazretleri sûrî Halife idi ama yine de o zaman bir Halife vardı. Günümüz Müslümanlarında Hilafetsizlik, Halifesizlik üzüntüsü ve ıstırabı (nadir istisnalar dışında) hemen hemen yoktur. Hakiki ulemanını, fukahanın, meşayihin, kamil mürşidlerin, ziyalıların bu konuda halkı yetiştirmeleri, şuurlandırmaları gerekir.

Beşincisi: Koyu cahillik yüzünden on milyonlarca Müslüman bugünkü durumu normal görmektedir. Bugünkü durumu, toplumu, ortamı normal görmek büyük bir sapıklıktır. Çünkü bugünkü durum İslamın, Kur’anın, Sünnetin, Şeriatin, Ahlak-ı islamiyenin, hikmet-i islamiyeninin ölçülerine, şartlarına, kıstaslarına aykırıdır. Müslüman bu duruma, bu sistem veya düzene, bu topluma iyi diyemez. Eskisine göre daha iyi de diyemez. Kötü demesi, eskiye göre daha az veya daha çok kötü demesi gerekir.

Altıncısı: Bu ülkede her yıl islamî hizmet ve faaliyetler için on milyarlarca (Hattâ yüz milyarlarca) dolar harcanıyor ama halka dinini, vazifelerini öğretecek muhtasar, müfid, milyonlarca basılmış ve dağıtılmış, hayata tatbik edilen bir İslam Talimatnamesi yoktur. Her işin, her hizmetin bir talimatnamesi var, İslamın ve Müslümanların talimatnamesi yok… Korkunç boşluk ve eksiklik!

Yedincisi: Müslümanlara birkaç kere söylemekle, ucuz ve kolay bir birlik edebiyatı yapmakla ittihad-ı İslam ve Ümmet birliği sağlanamaz. Bu konuda mü’minlerin eğitilmesi gerekir.

Tekrar ediyorum: Müslümanlar en kısa zamanda birleşmek, İttihad-ı İslamı kurmak, tek bir Ümmet olmak, âdil muktedir ve râşid bir İmama biat etmek konusunda çok ciddî ve etkili şekilde harekete geçmezlerse durumları daha da kötüleşecektir.

Bu konuda Allahü Teala Kur’anda bizi uyarmıştır… Resul-i Kibriya (Salat ve selam olsun ona) bizi uyarmıştır… Ulema bizi uyarmıştır… Akl-ı selim, vicdan, hikmet bize birleşin birleşin demektedir.

En kısa zamanda birleşmezsek akıbetimiz Suriye ve Mısır Müslümanlarına benzeyebilir.


Mehmed Şevket Eygi | 26 Ocak 2014 Pazar 00:01


mazhar

  • Ziyaretçi
Cid­di Fit­ne: Sün­net Düş­man­lı­ğı
« Yanıtla #1 : 19 Aralık 2014, 23:24:08 »
Bis­mil­lah di­ye­rek ilk ya­zı­mı­zı, za­ma­nı­mız­da çok cid­di bir fit­ne olan sün­net düş­man­lı­ğı­na ayı­rı­yo­ruz. İle­ri­ki ya­zı­la­rı­mız­da da za­man za­man bu fit­ne­ye dik­kat çek­mek ni­ye­tin­de­yiz.
İn­sa­noğ­lu AL­LA­Hın gön­der­miş ol­du­ğu ki­tap­la­rı boz­ma­ya, de­ğiş­tir­me­ye, tah­rif et­me­ye ça­ba­la­mış ve ni­ha­ye­tin­de ya­pa­ca­ğı­nı yap­mış­tır. Tev­ra­t’­tan ön­ce Hz. Adem, Hz. Şit, Hz, İd­ris ve Hz. İb­ra­hi­m’­e ve­ril­miş olan sa­hi­fe­ler­den eser yok. Tev­rat, Ze­bur ve İn­ci­l’­in ise as­lı kal­ma­mış, içi­ne in­san söz­le­ri ka­rış­mış ve han­gi cüm­le ila­hî ke­lam, han­gi cüm­le be­şe­rî ke­lam bi­lin­mez ol­muş­tur. Pey­gam­ber Efen­di­miz bun­la­ra kar­şı ne in­kâr ne de ka­bul ha­lin­de bu­lun­ma­mı­zı is­te­miş­tir. İn­kâr et­me­ye­ce­ğiz bel­ki ila­hî ke­lam­dır, ka­bul et­me­ye­ce­ğiz bel­ki in­san sö­zü­dür. Bu üçü içe­ri­sin­de Tev­rat en az bo­zu­la­nı­dır sa­nı­yo­ruz. Çün­kü Tev­ra­t’­ta ame­lî hü­küm­ler da­ha yo­ğun­dur. Ame­lî hü­küm­ler nor­mal­de ör­fe yan­sır. Ör­fü de­ğiş­tir­mek zor­dur.
İş­te bu ki­tab ve sa­hi­fe­le­ri bo­zan ve yok eden in­sa­noğ­lu Ku­r’­an’­ı da tah­rif et­mek, İs­la­m’­ı AL­LA­Hın mu­ra­dı dı­şın­da bir din ha­li­ne ge­tir­mek gay­re­ti­ne gir­miş­tir. Bu gay­ret za­ma­nı­mız­da ge­rek ins ge­rek cin şey­tan­la­rı ta­ra­fın­dan bü­tün im­kân­lar kul­la­nı­la­rak sür­dü­rül­mek­te­dir. Di­ye­bi­li­riz ki za­ma­nı­mız­da­ki şey­tan­lar geç­miş­te­ki şey­tan­lar­dan çok da­ha fa­al ve be­ce­rik­li­dir. Geç­miş­te­ki şey­tan­lar şim­di­ki­le­rin ya­nın­da ba­ya­ğı saf kal­mak­ta­dır.
Ku­r’­an’­ı tah­rif et­me gay­ret­le­ri­ni 3 saf­ha­da ele al­ma­yı uy­gun gö­rü­yo­ruz: Hz. Pey­gam­ber Efen­di­mi­ze in­me­den ön­ce­ki saf­ha. Pey­gam­be­ri­mi­ze ve­ri­lir­ken ve Pey­gam­be­ri­miz ha­yat­ta iken ki saf­ha ve Pey­gam­be­ri­mi­zin ve­fa­tın­dan son­ra­ki saf­ha. Bu saf­ha­la­rı in­şal­lah şim­di ve ye­ri­mi­zin ye­ter­siz­li­ği ha­lin­de ile­ri­ki ya­zı­la­rı­mız­da tek tek ele ala­ca­ğız.
Bi­rin­ci saf­ha­da cin şey­tan­la­rı gö­rev ba­şın­da ol­muş­tur. Ceb­ra­il as Levh-i Mah­fu­z’­dan Ayet­le­ri alıp Hz. Pey­gam­be­re ilet­me saf­ha­sın­da şey­tan­lar ku­lak ke­si­lip vah­yi çal­ma­ya ça­lış­mış­lar­dır. Şey­tan­lar her­han­gi bir aye­ti ka­pa­bi­lir­ler­se li­ave­ler de ya­pa­rak ge­lip in­san­lar­dan olan dost­la­rı­na er­ken­den du­yu­ra­cak­lar. Hz. Pey­gam­be­r’­e vah­ye­di­lip Pey­gam­ber Efen­di­miz onu in­san­la­ra teb­liğ edin­ce ins şey­tan­la­rı ‘bu­nu biz ön­ce si­ze söy­le­miş­tik, Pey­gam­be­rim di­yen in­sa­nın söy­le­di­ğin­de bir ori­ji­nal­lik yo­k’ de­yip in­san­la­rın Hz. Pey­gam­be­rin et­ra­fın­da top­lan­ma­la­rı­na en­gel ola­cak­lar­dı. Fa­kat cin şey­ta­nı ayet­le­ri çal­ma­ya yel­ten­dik­çe gö­rev­li me­lek­ler on­la­rı ateş­le uzak­laş­tır­mış­lar­dır. Ku­r’­an bu hır­sız­la­rın ateş­le ko­vul­duk­la­rı­nı açık­ça söy­ler.
Açık­la­ma­sı­nı son­ra­ki ya­zı­la­ra bı­ra­ka­rak şim­di­lik özet­le şu­nu söy­le­ye­lim ki 2. Saf­ha­da Efen­di­miz ha­yat­ta ol­du­ğu için bü­tün tah­rif fa­ali­yet­le­ri bi­rin­ci el­den bo­şa çı­ka­rıl­mış­tır. 3. Saf­ha­da ise şey­tan şu­nu net ola­rak gör­müş­tür ki Ku­r’­an’­ın laf­zı­nı bo­za­ma­ya­cak. Şey­tan bun­dan ümi­di­ni kes­miş­tir an­cak şey­tan Ku­r’­an’­ın ma­na­sı­nı boz­mak­tan (ma­ne­vi tah­rif) ümit­li­dir. İns ve cin şey­tan­la­rı or­tak­la­şa var güç­le­riy­le ma­ne­vi tah­rif için ça­lış­mak­ta­dır­lar. Ma­ne­vi tah­rif için de SÜN­NE­Tin dev­re­dı­şı bı­ra­kıl­ma­sı­nın şart ol­du­ğu­nu tes­pit et­miş­ler­dir. Ya­ni Ku­r’­an’­a AL­LA­Hın mu­ra­dı dı­şın­da ma­na yük­le­mek is­te­yen­ler kar­şı­la­rın­da Efen­di­mi­zin sün­ne­ti­ni bul­muş­lar­dır. Öy­ley­se Sün­ne­ti dış­la­yan­lar, İs­la­m’­ı boz­mak is­te­yen­ler­dir. Bun­lar ya gaf­let ya­da hı­ya­net için­de­dir. Müs­lü­man kö­ken­li olup da bu ha­re­ke­tin için­de olan­lar bil­sin­ler ki ga­fil­lik­le­ri se­be­biy­le o ha­in­le­re or­tam ha­zır­la­yıp des­tek çık­mak­ta­dır­lar. Bun­lar ‘Ku­r’­an’­da­ki İs­la­m’ ve­ya ‘ger­çek İs­lam...’ gi­bi laf­la­rı çok kul­la­nır­lar. İs­la­m’­ın hak­kıy­la ko­run­ma­sı SÜN­NET ve­si­le­siy­le ol­muş­tur. Sün­net dev­re dı­şı kal­dı mı İs­la­m’­ın % 90’ı oto­ma­tik­man dev­re­dı­şı ka­lır.Ko­nu­nun de­va­mı son­ra in­şal­lah.
Du­a ve Se­lam ile
Orhan Çeker . Gazete Vahdet.com