Gönderen Konu: Yemek yeme devrimi!  (Okunma sayısı 2584 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Tuğra

  • popüler yazar
  • ******
  • İleti: 6601
Yemek yeme devrimi!
« : 28 Ocak 2011, 01:47:00 »




Yemek yeme devrimi!

Harvard Üniversitesi profesörünün icadı olan müthiş cihazı kullanarak, yemekleri yemek yerine...

Özellikle diyet yapanlar için, güzel bir tatlının kokusuna dayanabilmenin en büyük kabus anlamına geldiği günümüzde, araştırmacılar "yemek yeme" alışkanlıkları üzerinde çalışmaya devam ediyorlar.

Harvard Üniversitesi'nden David Edwards'ın mucizevi buluşu, "yemek yeme" deyimini "yemek soluma" olarak değiştirecek.

Dail Mail gazetesinin muhabiri Laura Powell'in Paris'te test ettiği cihaz, görüntüsüyle bir akvaryumu andırıyor.

Ancak Edwards "Le Whaf" adındaki cihazı çalıştırdığı anda bu akvaryumdan dumanlar çıkmaya başlıyor ve bu dumanlar, limonlu tartın insan damağında bıraktığı lezzetin aynısını içeriyor.

Cihazın ürettiği dumanların lezzet olarak zengin, kalori açısındansa oldukça zayıf olması, önümüzdeki sonbaharda satışa çıktığında diyet yapmak isteyenlerin büyük ilgisini çekeceğini gösteriyor.

Yaklaşık 200 liradan satılacak olan cihazı on dakika boyunca solumak sadece 200 kalori alınmasını sağlı

mynet

*~*~* TUĞRA *~*~*

Çevrimdışı Tuğra

  • popüler yazar
  • ******
  • İleti: 6601
Cildinizi İçten Besleyin
« Yanıtla #1 : 28 Ekim 2011, 03:16:28 »
Cildinizi İçten Besleyin

Zayıflamak, kalp-damar hastalıklarından korunmak, kolesterol yüksekliği sorununuzu çözmek veya kanser riskinizi azaltmak için başvuracağınız ilk yöntem, beslenme alışkanlıklarınızda değişiklikler yapmaktır.

Havaların yavaş yavaş soğumasıyla birlikte bağışıklık sisteminizi korumak ya da soğuk algınlığına yakalanmamak için C vitamini içeren besinleri daha fazla tüketmeye, brokoli, mandalina, portakal veya Brüksel lahanası gibi sebze ve meyvelerden yararlanmaya başlamak şart. Peki hastalık riskini azaltmak için gösterdiğiniz tüm bu çabalara cildinizi korumak için giriyor musunuz?
 
Kozmetik dermatolojinin sunduğu alet, teknik, krem ve losyonlardan faydalanmanın yanısıra, beslenme alışkanlıklarınızda yapacağınız ufak değişikliklerle de cildinizin sağlığını geliştirebilirsiniz. Örneğin botox tedavisinden sonra tüketeceğiniz besinleri daha özenli seçtiğiniz takdirde hem cildinizin yapısını geliştirmiş, hem de tedavinizin kalıcılığını arttırmış olursunuz. Unutmayın ki sağlıklı bir cilt, sağlıklı bir vücut sitemiyle başlar… İşte sofranızda mutlaka bulunması gereken besinler:
 
- Limon
 
Salatalarınızın vazgeçilmezi olan limon, C vitamini bakımından diğer turunçgillere oranla 3-4 kat daha zengindir. Karaciğer ve böbrekleri temizleyerek dolaşımın daha sağlıklı olmasını sağlar. Metabolizmanızı toksinlerden ne kadar çok arındırırsanız, cildinizin toksik yükünü de o kadar azaltırsınız. Limonu sadece salatalarınızda değil, taze sıkılmış portakal, greyfurt veya havuç sularına ekleyerek de tüketebilirsiniz.
 
-Yumurta
 
Özellikle yumurta sarısı cildi besleyen ve dengeleyen antioksidanlardan oldukça zengindir. Ayrıca karaciğerin temizlenmesinde rolü olan ve cilde ışıltı veren sülfür açısından da zengin bir kaynaktır. Kolesterol düzeylerinize de dikkat ederek, haftada en azından 1 adet haşlanmış yumurta tüketmenizde yarar vardır.
 
-Elma
 
Posa ve pektin içeriği yüksek olan elma, sindirim sisteminizin daha sağlıklı çalışmasına yardımcı olur. Böylece sisteminizdeki toksik yükü de azaltır. Sindirim sistemi düzenli çalışmayanların ciltlerinde daha fazla akne, sivilce ve lekelenme olduğu belirtilmektedir.
 
-Yağlı balıklar ve somon
 
Özellikle omega-3 bakımından zengin olan yağlı balıklar, kalp-damar hastalıklarının yanısıra ciltteki nem kaybının azaltılmasında da yardımcıdır. Cilt kuruluğu ve kaşıntı gibi sorunlara karşı etkilidir.
 
-Zeytinyağı
 
Akdeniz diyetinin vazgeçilmezi olan zeytinyağı, cildin de vazgeçilmezleri arasındadır. Salatalarınıza ve piştikten sonra sebzelerinize ekleyeceğiniz zeytinyağının antioksidan etkisi, öncelikle tüm sisteminize ve daha sonra cildinize yansıyacaktır. Ancak zeytinyağı tüketirken 1 gr’ının 9 kalori içerdiğini unutmamalı ve kilo yönetiminizde dikkat etmelisiniz.
 
“Magnezyum, Kalsiyum Ve Fosfor” Üçlüsünü Unutmayın!..
 
Son yıllarda yapılan çalışmalar kalsiyum, magnezyum ve fosfordan zengin olan besinlerin cilt üzerinde çok olumlu etkiler sağladığını göstermektedir. Cildinizin dokusunu korumak için, kremler kullanmanın yanısıra minerallerden zengin bir beslenme alışkanlığı da edinebilirsiniz.
 
-Magnezyumdan zengin besinler:

Badem
 
Meksika fasulyesi
 
Ispanak (pişmiş)
 
Kabak çekirdeği
 
Koyu yeşil yapraklı sebzeler
 
Yulaf kepeği
 
-Kalsiyumdan zengin besinler:

Az yağlı süt ve süt ürünleri
 
Somon
 
Brokoli
 
Soya fasulyesi
 
Şalgam
 
Yağlı sardalye balığı
 
-Fosfordan zengin besinler:

Süt ve süt ürünleri
 
Badem, ceviz gibi yağlı tohumlar
 
Yumurta sarısı
 
Uzm. Dyt. Ayşegül Uğural
*~*~* TUĞRA *~*~*

Çevrimdışı omur

  • ömür
  • yazar
  • ****
  • İleti: 649
Ynt: Yemek yeme devrimi!
« Yanıtla #2 : 30 Ekim 2011, 14:29:17 »
Çok ilginç bir bulus bu soluma makinesi. Soluyarak da kalori mi aliniyor?  e52))